Ziaja kreme za lice





Veliki pozdrav!
U toku decembra pazarila sam ove dve kremice koje od tada aktivno koristim. Pre nego što krenem u opis jedna informacija: moja koža je masna ponekad mešovita. U zimskom periodu godine bude čak suva i dehidrirana.

Informacije o proizvođaču: Ziaja je proizvođač farmaceutskih i visoko kvalitetnih kozmetičkih proizvoda za negu lica, tela i kose. Ziaja je porodična kompanija, osnovana 1989. godine u Gdansku (Poljska) od strane bračnog para, farmaceuta Aleksandre i Zenona Ziaja. Svi proizvodi su na bazi prirodnih sastojaka biljnog i biotehnološkog porekla.

Sa Ziaja brendom prvi put sam se susrela kada sam pazarila mleko za samopotamnjivanje kojim sam odusevljena (ako želite pisacu o njemu). Sledeca kupovina bila je krema sa krastavcem a zatim sam probala tester kreme sa arganovim uljem i odusevila se. Nastavak priče je da sada posedujem kremu za lice, losion za telo i kupku sa arganovim uljem.
Vrlo cudno pomislicete, jedna krema je za masnu/kombinovanu kožu, druga za suvu i osetljivu, kako je moguce da mi prijaju obe?

Odgovor je jednostavan, u zimskom periodu godine mi je potrebno nesto jače, nešto što nije čisto hidratantno kao krema sa krastavcem vec je poput kreme sa arganom bogata,masnija krema koja se brzo upija i ne ostavlja nikakav film i mastan trag na kozi. Ovo je prva krema ovog tipa koju moja koža upija, koja mi ne zapušava pore, od koje se ne prosijam tako brzo (nekada uopste), koju nosim ispod sminke (da dobro ste procitali nanosim je ispod sminke, ja sa masnom kozom). Miris jako lep prijatan, nežan.
Nije mi izazvala bubuljice, nikakve iritacije,čak mi i umiri kožu ako sam je nečim iziritirala. Nisu mi se od nje punile pore i stvarali mitiseri, sto je vrlo čest slučaj kada je moja koža u pitanju. Zaista je ne mogu toliko nahvaliti koliko ona to zaslužuje i koliko stvarno vredi. Jako mi je tesko da nađem odgovarajuću kremu za ovaj period godine, uvek mi bude premasna, teška, jaka, ali ova je tako divna i prijatna na kozi. Koristim je i noću i danju. Pakovanje je plastično i sadrži 50ml proizvoda. Iznenadićete se koliko je kutijica mala, a u stvari radi se o standardnoj količini proizvoda unutra. Čak mi se i sviđa to što je pakovanje jako jednostavno i lagano, jer mi kod drugih kremica smetaju staklene tegle u kojima se pakuju (često budu i veće od same količine proizvoda koji sadrže). Nema SPF zaštitu.

Šta kaže proizvođač: Za suvu i normalnu kožu. Daje glatkoću i elastičnost, povećava količinu vlažnosti kod presušene i nadražene kože. Dubinski regeneriše kožu, neutrališe štetne slobodne radikale koji dovode do ubrzanog starenja koželica i pojave bora, umiruje ekceme, dermatitise i crvenila. Ne sadrži parabene. Ciljna grupa: Preporučuje se za vrlo suvu i nadraženu kožu, proizvod za celu porudicu (mogu koristiti i deca starija od 3 godine) za one koji vole baršunast i kremast miris. Eco sertifikat. 
Karakteristike proizvoda: Pružaju zaštitu prirodnih lipida, hidriraju i sprečavaju nastanak bora, akni i umiruju iritacije. Visoka koncentracija agranovog ulja rezultira izuzetno regenerativnim efektom na kožu. Bore se protiv slobodnih radikala. pH uravnotežen. 
Glavni sastojak: Arganovo ulje. 
Ostali sastojci: Vitamin E, Shea maslac, maslinovo ulje, D-panthenol.

Aqua (Water), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Hexyl Laurate, Glycerin, Sorbitan Sesquioleate, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Dimethicone, Magnesium Sulfate, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Cera Alba (Beeswax), Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Limonene, Benzyl Salicylate, Hydroxycitronellal, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Citric Acid.


Krema sa krastavcem me je oduševila na neki drugi način. To je pre svega hidratantna krema, koja takođe ne ostavlja film na koži. Ono što meni smeta kod proizvoda za hidrataciju je onaj osećaj kao da je nisam ni stavila. To se sa Ziajom ne dešava, krema se lepo razmaže i daje vam onaj jutarnji glow i ako ne sadrži svetlucave čestice tačno se vidi da je lice živnulo nekako a ne da je sve upilo i ostalo mat, ja to lično ne volim. Nemam osećaja težine na licu, masnoće i tome slično, ne lepi se pod prstima brzo se upije ali i dalje imate osećaj da ste se negovali. Kako se razmazuje kao da se pretvara u vodu u nešto hladno i sveže pre svega prijatno i izuzetno hidratantno. Koristim je ujutru, ispod šminke i uveče kada ne koristim Ziaju sa arganom, jednostavno kombinujem. Milslim da je za zimski i prolećni period dobra kao dnevna krema za nas sa masnom kožom , za letnji će biti ja sam sigurna pun pogodak za 24h negu. Mana joj je što nema SPF zaštitu.


Šta kaže proizvođač: Bogata i hranljiva krema za masnu, kombinovanu i normalnu kožu. Obezbeđuje kožu vrednim hranljivim sastojcima i zaglađuje je. Sprečava dehidrataciju kože i vraća joj vlažnost i zdrav izgled. Ima odlična umirujuća svojstva. Stabilizuje rad lojnih žlezda i smanjuje preterano lučenje masti. Optički posvetljuje kožu uklanjajući pigmentske mrlje i diskoloracije i ujednačava ten. Koža ostaje mekana i hidrirana. pH uravnotežena i alergološki testirana.
Ciljna grupa: od navršene 12.godine.
Glavni sastojak: ekstrakt pulpe krastavca koji je bogat sumporom i mineralnim solima. 
Delovanje: Intenzivno hidrira kožu, čisti je i mekšava. Poboljšava tonus kože i zahvaljujući sumporu uklanja pigmentne mrlje. Tonira kožu i popravlja ten. 

Ostali sastojci: Vitamin A, vitamin E, provitamin B5 (D-panthenol).

Aqua (Water), Isopropyl Palmitate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Hexyl Laurate, Ceteareth-20, Cetyl Alcohol, Caprylic/Capric Triglyceride, Sodium Acrylates Copolymer, Dimethicone, Hydrogenated Coco-Glycerides, Panthenol, Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Stearic Acid, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Sodium Hydroxide.



Moji utisci:
Prednost dajem Ziaja kremi sa arganovim uljem. Kolike su blagodeti ovog ulja sam shvatila tek sada kada sam počela da je koristim. Nemojte da Vas odvuče reč ulje u nazivu kreme kao i preporuke proizvođača da je namenjena pretežno za suvu kožu. Za sada, ovo je najbolja krema bogatije i gušće strukture za moj tip kože. Svaka druga bi mi začepljivala pore ali ova ne. Pošto često umem biti sam svoj majstor i ponekad napravim haos na licu (ŠTO NE PREPORUČUJEM), operem lice, prebrišem omiljenim tonikom, namažem Ziaja argan oil kremu i ujutru lice bude čisto, umireno, meko, hidrirano, bez fleka, crvenila i ostalih propratnih efekata. Stvarno sam preoduševljena kremom. Koristiću je i ujutru i uveče kao i do sada, dok je ne istrošim, verovatno do kraja proleća. 
Krema sa krastavcem je deo jutarnje nege ispod šminke ili samostalno bez makeup-a,  jer mi se u tu svrhu najbolje pokazala.
Kada je sastav u pitanju tu nisam najkompetentnija da komentarišem pa bih volela da čujem i Vaše misljenje o sastavu i kremama uopšte :)

Pratite me na Instagram-u & Facebook-u. ❤

Коментари

  1. Анониман30. март 2017. 12:00

    I ja sam od skoro pocela da koristim zijaja kremu sa krastavacem jako prija mojoj kozi i slazem se da bi trebalo da ima spf zastitu i da malo vise matira kozu. ☺ Daca

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na komentaru draga Daco :) složile smo se, znaci da nam je utisak vrlo sličan :) Dodala bih i to da nisam primetila da je baš anti-imperfection ali mi svakako prija koži kao što kažeš.Odličan i pristupačan brend. Pozdrav!!!

      Избриши
  2. Divna i detaljna recenzija! Kupila sam sa arganovim uljem i iskreno mislim da mi ne prija. Testiracu jos malo, moze biti da nisam dobro usaglasila sa tonikom i gelom za umivanje. E sad, ja imam masnu, ponekad suvu, osetljivu, jednostavno receno "boze me sacuvaj" kozu. Vremenom sam otkrila da mi vise prijaju masne bogate kreme nego vlazne. I da nanoseci njih zapravo uopste ne prosijam brzo-sto je slucaj kad nanesem neku od krema za masnu kozu. Do sad mi je najbolja bila krema Milice Babic, obicna dnevna, vredi se pomuciti da se dodje do nje, stvarno je presavrsena, jedino sto mi tonik ispod nje nije prijao, odnosno prosijavala sam ako stavim tonik. Nikad gladje, lepse, nahranjenije, blistavije i zdravije lice nisam imala. Korektor i puder mesecima nisam koristila preko dana. Zatim sam otkrila Cera di Cupra onu ljubicastu za osetljivu kozu, ona mi je samo dobra nista vise od toga ali je lakse kupiti je nego one koje gospodja Milica pravi a ja sam lenja za narucivanja. Rekla buh da imamo slicnu kozu, pa probajte ako budete u prilici. Nekad davno, dok jos nisu izmenili formulu sam koristila i bila prezadovoljna rezultatima mleka za telo sa arganom. Ni jedno drugo mu nije ni blizu bilo, bez obzira na brend, conovni rang itd...Izmenjena formula mi se ne dopada, nisam ljubitelj tih losion varijanti. Staro mleko je imalo teksturu kao ova krema za lice, mozda nijansu redje. Tako da bez obzira sto mi se za lice ne dopada, mislim da cu je sa zadovoljstvom iskoristiti za telo, verovatno i nastaviti da je kupujem namenski za neke najosetljivije delove tela.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga hvala na komentaru, jako si me obradovala i podsetila zbog čega je lepo pisati i razmenjivati iskustva. Nisam dugo pisala na blogu (ali planiram povratak) i zato kasni odgovor na tvoj komentar. Slažem se da može biti do tonika ili umivalica, svakako je bitno prilagoditi ostatak nege ako koristiš masniju kremu na već masnu, kombinovanu kožu. Meni su tonici za masnu kožu samo još više podsticali mašćenje, ali treba naći odgovarajući. Nisam čula za kremu Milice Babić, hvala na informaciji! <3 Sa Cera di Cupra se ne družim na žalost više,jos davnih dana imala sam alergije na med iz neke njihove linije. Veeeliki pozdrav!

      Избриши
  3. Wynn Las Vegas and Encore LEG - JTG Hub
    Wynn Las 서산 출장마사지 Vegas and Encore LEG. 충청북도 출장마사지 3131 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, 영천 출장안마 NV 화성 출장마사지 89109. Phone: (702) 770-5343. E-mail: 동해 출장샵 customer service@wynnlasvegas.com. Additional inquiries can be directed to

    ОдговориИзбриши
  4. Zdravo ja imam masnu i problematičnu kožu licu koja bi mk odgovarala krema? Čula sam da je ova sa krastavcem dobra ispod šminke ko ima problem kao ja.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови