Garnier 3in1 Pure Active


Veliki pozdrav!

Posle duže pauze vraćam se na pisanje postova i ovog puta odlučila sam se da pišem o nečemu što sam već objavila na svom Instagramu da uveliko testiram. Nakon što sam stekla svoje utiske prenosim ih Vam u formi poređenja ova dva naizgled slična a opet različita proizvoda. Napomenula bih odmah na početku da su ovo proizvodi za masnu, nečistu, problematičnu kožu i kožu sklonu nepravilnostima. Krenimo :)

Počeću sa kultnim Garnier Pure 3u1 proizvodom koji je slobodno mogu reći klasika i postoji na našem tržištu jako dugo, dok je drugi proizvod nešto noviji i izmenjena verzija prvog. 
Moram priznati da nikada nisam verovala u proizvode koji nam nude 2, 3 i više fuknkcija odjednom ili zamenjuju više koraka u nezi jednim korakom i tome slično. Zaista verujem da svaki proizvod ima svoju namenu i svog kupca. Vođena tom logikom izbegavala sam dugo da pazarim nešto bez čega sada ne mogu da zamislim sedmicu a posebno "one" dane u mesecu. Pure Active je za mene otkriće prošle godine i od njega se ne planiram razdvajati. Hajmo da rešimo nekoliko misterija :) 

1. Zašto 3u1? 
Proizvođač kaže da je ovo višenamenski proizvod. Po želji se može koristiti kao gel za pranje lica, zatim kao maska, i kao piling.
2. Kako sam se odlučila da isprobam? 
Bio je to loš period za moju kožu kada više nisam znala kako sebi da pomognem, trebalo mi je nešto jače u smislu efekta i delovanja ali takođe i nešto što daje instant učinak koji je vidljiv duže vreme.
Kada sam od jedne blogerke čula da ga nanosi ciljano i sa time prespava rekla sam ovo je za mene - dovoljno nežno da ne iritira kožu čim se sa njim može spavati a dovoljno efikasno da "ubije" sve gadosti na licu.
3. Šta sam očekivala? 
Moram da priznam da sam u tom očajnom stanju kakvom sam bila očekivala da ce mi problemi na licu nestati kao rukom odnešeni. Naravno da se to nije desilo ali je najvažnije da bi svako naredno nanošenje dovodilo moje lice u stanje za stepenik dva bolje nego sto je bilo i time me je proizvod kupio. Dakle učinak je instant ali poboljšanje izgleda kože ide postepeno. Treba biti strpljiv i što je još važnije nemojte tako očajni preterivati sa proizvodom jer je pre svega ovo nešto što isušuje i čisti tako da je balans + dovoljna hidratacija nakon proizvoda neizostavna. 
4. U kakvom stanju je bilo moje lice? 
Pre korišćenja Garnier Pure Activ 3u1 proizvoda moje lice je za mene lično bilo očajno. Kako je uvek bilo da su svakome svoji problemi najveći navešću ono što sam ja imala na koži a do tada nikada nisam. Naime moja koža je oko 23.godine naprosto prešla iz suve u masnu, javile su se proširene pore, mitiseri, bubuljice potkožne, upalne. Od preterane želje da se rešim istih problema posezala sam za svim i svačim o čemu ću tek pisati ali sam sebe dovela u stanje da mi se koža sve više mastila a da se ujedno i peruta jer je postala jako jaaako dehidrirana. Danas mogu reći da mi je masna T-zona sa normalnim obrazima. I dalje su prisutni mitiseri, bubuljice i u toku i mimo ciklusa. Svaki makeup je za mene poguban na neki način jer imam tendenciju da mi se pore pune i to treba svakodnevno detaljno čistiti. Tu nastupa Garnier koji je moj spas posle svakog makeupa,  pre svakog makeupa (ukoliko na primer trebam da zablistam sutradan stavim ga pre spavanja). Svaki put kada sam kožu previše tretirala kremama, uljima, kada smatram da sam bila dosta izložena prašini i ono poslednje što pominjem u svakom postu a opet Vas u isto vreme odvraćam od toga je da umem i te kako da čačkam svoje lice i napravim sebi haos. Tada naročito posegnem za Garnierom da sve to dodatno iščisti, umiri, izbalansira i što bih ja rekla dezinfikuje :).
5. Kako ga koristim? 
Isključivo kao masku. Kao piling mi je slab ali nekada iskoristim granulice u njemu da istrljam lice pre nego sto ostavim proizvod da deluje kao maska. Za pranje lica mi lično nije potreban jer se svakako maska spira mlakom vodom pa je tada ujedno umivalica. Iako se šminkam nekada i svakodnevno Garnier upotrebljavam 2-3 puta nedeljno maximalno. Ima perioda kada ga stavim jednom u dve nedelje, sve zavisi od potreba i trenutnog stanja kože, ali jako vodim računa da ne preterujem. Desi se naravno i da ga upotrebim dva dana za redom ali onda narednih par odmaram. Pronašla sam svoju meru a opet nisam prešla granicu i dovela svoje lice do dehidratacije. Ono što je interesantno je da što ga duže koristite uportebljavaćete ga sve manje. Moja prva i jedina bočica je meni trajala nepunu godinu. 
6. Kome ga preporučujem? 
Svakome ko se pronašao u ovom opisu. Što se stanja i tipa kože tiče dakle pre svega tu je masna koža, sklona nepravilnostima svih vrsta, svima koji često nose šminku i oni koji nose jaku i tešku šminku ako ne spadaju u masnokošce mogu tretirati svoje lice jednom nedeljno ili ređe. 
7. Šta proizvođač kaže i sastav? 
Proizvod ima 150ml, guste je kremaste strukture sa plavim piling zrncima i oseća se da u sastavu ima gline. Dolazi u plastičnoj ambalaži lakoj za upotrebu. Dermatološki testiran proizvod bez parabena. U sebi sadrži eukaliptus, cink i salicilnu kiselinu. Postoji blagi osećaj hlađenja pri aplikaciji pretpostavljam zbog eukaliptusa. Pripazite na sva osetljiva mesta na licu kao što je oštećena koža, koža oko nosa ume da odreaguje na proizvod i sve vrste posekotina ili ogrebotina na licu treba izbegavati kao i područje oko očiju naravno. 


Nakon što sam detaljno opisala sve što sam smatrala da je bitno da znate, kroz par rečenica osvrnucu se na Garnier Pure Activ 3u1 Intensive.

1. Razlike? 
Naipre u sastavu - sada imamo ugljen, extrakt borovnice i salicilnu kiselinu. Kako je postao popularan aktivni ugalj u poslednje vreme primamilo me je da ga isprobam u ovom proizvodu. Sledeća razlika je što se ova Intensive verzija fokusira na uklanjanje mitisera i ostalih nepravilnosti na koži. Sadrži više piling zrnaca od klasične verzije Pure Active-a što obezbeđuje i jači piling ali ne i neprijatan za kožu. Iskreno efekat se vidi ne mogu poreći ali nije wow. Neko sam ko mitisere ima po celom licu ali ništa ih ne čisti kao kozmetičar ili moje majstorske ruke :) Međutim ono što lice održava da se oni ne vraćaju u tolikim kolicinama jeste ovaj Garnier proizvod. Mom licu jako prija extrakt bilo kog voća tako da je to samo plus i naravno neizosavna salicilna kiselina, svi znamo koliko je blagodetna za bubuljice. Razlika je i u boji što se uočava sa fotografija.
2. Kome preporučujem? 
Potpuno je ista priča kao sa prethodnim Garnierom, ista je ciljna grupa ali ako moram da napravim razliku i kazem koji je jači za tip kože kome je namenjen to je klasična verzija Garniera Pure Activ, koju sam prvu opisala. 





Mane? 
Za oba mogu reći da se teže spiraju sa lica, treba malo vremena dok se uklone svi ostaci od maske vodom, to naročito važi za proizvod sa ugljenom pripremite se da oko vas bude sve crno, što je inače normalno za ugljen. 

Savet plus! 
Slobodno koristite proizvode i na telu - deholte, vrat, ledja.


Da li Vam je ovaj text koristio? Radujem se da čujem Vaše komentare :)
Do sledećeg posta, be beautful!

Коментари

Популарни постови