Aura Contour paleta DARK



Veliki pozdrav!


Prošlo je par nedelja od kada sam kupila ovu paletu, ali nisam stizala da je isprobam. Danas Vam pišem recenziju o njoj. Hajde da vidimo kakav je utisak ostavila na mene...





Krenuću prvo od pozitivnih strana. Odmah me je privuklo pakovanje i cena od oko 700 dinara na sniženju, a za tu cenu dobijate 4 proizvoda: 


- puder za setovanje (u banana nijansi),
- svetlucavi hajlajter,
- mat bronzer i
- proizvod za konture takodje mat.



Pakovanje je plastično, od vrlo kvalitetne plastike. U pokopcu se celom površinom nalazi ogledalo koje je odlicno i zgodno, jer i sama paleta nije preglomazna. Staje u torbu, u fioci ne zauzima puno mesta, u neseseru ili gde god da odlažete svoju šminku. 


Dolazi u dve nijanse: svetlija (Fair) i tamnija (Dark). Fair paletu preporučujem izrazito svetlom tenu, mislim da će savršeno odraditi posao jer su nijanse u njoj odlično iskombinovane i vrlo umerenih tonova. Pod tim naročito mislim na bronzanu i kontur nijasu. U mom slučaju Dark paleta će biti odlična i za leto, kada preplanem,  jer tada koristim isključivo praškaste proizvode, kremaste zaobilazim u širokom luku. 
Moram da kazem da je ovo moja prva paleta za konturisanje jer sam do sada koristila razne proizvode koji imaju tu namenu ali se nisu nalazili u paletama,već zasebno. 




Odlučila sam se za tamniju iz razloga što je kontur nijansa dosta tamna ali ko pažljivo radi sa njom znaće i da dozira,  dok mi je bronzana nijansa savršena iako nisam tamne puti. Proizvod u banana nijansi, njime sam odusevljena, koristim ga za predeo ispod očiju, za setovanje korektora. Žuta boja neutrališe tamne podočnjake ispod očiju tako da njom dodatno posvetlim taj deo. Hajlajter nije prejak, međutim Aurine hajlajtere nisam koristila tako da ne mogu da ga uporedim. Iskreno se nadam da su hajlajter u paleti i onaj koji  se prodaje zasebno isti, znam da je dosta hvaljen. Bronzana nijansa mi je super, odgovara mi, jedino sto ja lično preferiram bronzere koji imaju shimmer, koji sijaju i nisu mat te uvek preko Aurinog stavim neki takav. Kada konturisem umem i da pomešam ove dve nijanse i dobijem neku srednju. Imajte u vidu da je  najtamnija nijansa dosta tamna što se vidi i na swatch-u. Planiram da intenzitet hajlajtera pojacam vlažnom četkicom ili u kombinaciji sa hajlajterom u stiku koji bi išao ispod hajlajtera u kamenu.

Da rezimiram: 
Paleta je ispunila moja očekivanja. Odnos cena-kvalitet je odličan, najviše mi se sviđa što ću moći uvek da je nosim sa sobom, ogledalo je savršeno, boje su savršene, ne truse se, fino su pigmentisane, dugotrajne su što je isto vrlo važno. Nisam primetila da su mi se bronzer i konture skidale/nestajale sa lica. Lepo naležu i na tečni puder a i na setovano lice. Mislim da svako treba da je proba i da je jako priuštiva paleta. Aura brend se već odavno vratio na tržište u velikom stilu i poznat je po niskim cenama za kvalitet koji pruža. Uz to su i moji sugrađani tako da ću se uvek odlučiti da kupujem domaće :) .

Jedina zamerka sa moje strane je što mislim da je Dark paleta pretamna, a Fair presvetla za devojke sa našeg podneblja, možda kada bi postojala i neka Medium - srednja varijanta bio bi to pun pogodak. 

Gramaža proizvoda je 16g (4 x 4).
Detaljan opis svake od ovih nijansi možete pročitati na Aurinom sajtu http://www.aura.co.rs/proizvodi/face-contour-palette.html


Dođite da se družimo na Instagramu i na Facebook-u 💙

Коментари

Популарни постови