Garnier moisture + maske za lice



Veliki pozdrav!

Jako se radujem da Vam prenesem utiske o ovim diiivnim maskama za lice! Inače sam neko ko je lud za maskama i obožavam da pravim domaće (iz frižidera što se kaže), a jos se više radujem da probam ovako neke koje daju instant efekat. Živimo brzo i nezdrvo, sve to reflektuje se na našoj koži, kosi, noktima i znate ono sto kažu litar-dve vode dnevno za hidrataciju... Retki su oni koji u tome uspeju bar da ih ja znam, a za one koje ne znam skidam im kapu zaista.
Lice je periferni organ, i voda iz organizma dosta sporoje i teže dolazi do njega. Pored unutrašnje hidratacije i vitmina podjednako su bitni oni koji se nanose spolja,direktno na kožu u vidu maski. Bitno je da kažem da jedno drugo ne isključuju niti zamenjuju. Tretman lica maskama je dodatni korak u nezi, nije neophodan.


Za koju god Garnier masku da se odlučite (a dolaze u 3 varijante) nećete se pokajati sigurno.Krenuću po stavkama da nabrajam sve pozitivne strane ovih maskica, jer mana nemaju !
- pakovanje
- proizvod koji unutra ima zaštitni sloj koji se skida
- natopljenost maramice ni previše ni premalo (tačnije frapirate se kada vidite koliko je natopljena ali koža to savršeno upije bez ikakvog curenja sa strane)
- miris gotovo neprimetan, prijatan
- lepo usečeni otvori za oči, deo za nos, oko usta
- cena (može se naći na sniženjima ispod 200 din, ja sam moju u Tempu platila 149 din)
- i na kraju efekat koji me je ostavio bez daha !!!

Mojoj masnoj koži prijaju podjednako i zelena i plava maska, ne mogu da se odlučim koja više jer mi obe rade isti posao. Efekat bih opisala slikovito ovako: kao da ste svome licu dali slamčicu i bokal vode a ono je sve to lepo popilo i ostavilo vašu kožu da sija i puca od sreće :). Zaista Vam koža posle ovih maski izgleda preporođeno, nahranjeno, hidrirano, umireno, nežno, glatko, nekako kao da puca od zdravlja :). Po stavljanju maske na lice imate osećaj prijatnog hlađenja kože. Jedino što kod zelene zaista nisam primetila sužavanje pora. Iako je namenjena normalnoj i kombinovanoj koži, i ona i plava rade meni potpuno istu stvar. U poslednje vreme (iako koristim kremu za područje oko očiju) taj deo mi je jako postao suv. Ne mogu vam opisati koliko mi je maska pomogla da se rešim te suvoće u predelu ispod oko, preoduševljena sam. 

Maska se drži na licu 15 minuta, a zatim se ostatak tečnosti utrlja u kožu ili se ukloni tuferom. Ono što ja radim je da masku držim dok se maramica prilično ne osuši, a ostatak tečnosti iz kesice nakon izvađene maske utrljam u vrat koji nikako ne zaboravite da negujete.

Preporučijem ih svima od nekih prvih 20-tih godina, a posebno u sledećim slucajevima:


- suvoj, normalnoj i masnoj/mešovitoj koži (naročito suvom i masnom tipu kože)
- pre šminkanja (ko nije probao oduševiće se efektom)
- posle šminkanja i jake šminke
- umornoj koži
- iziritiranoj koži
- dehidriranoj, ispucaloj koži
- uvek kada osetite potrebu da priuštite svojoj koži uživanje

!!!  ne preporučujem korišćenje pre izlaganja suncu zbog hijaluronske kiseline - jedan od glavnih sastojaka maske koji može izazvati fleke na koži ako se nepravilno upotrebljava.




Pratite me i na Instagramu i Facebooku ❤

Коментари

Популарни постови